Facebook je družbeno omrežje, namenjeno komunikaciji med uporabniki, deljenju vsebin in ohranjanju socialnih stikov. Za aktivno uporabo Facebooka potrebujete ustvarjen račun, s katerim se lahko prijavite in dostopate do vsebin. Prvi koraki po ustvarjanju računa so popolnjenje profila, dodajanje prijateljev in sledenje stranem, ki vam ustrezajo. Prav tako je pomembno, da razumete osnovne interakcije na platformi, kot so objavljanje vsebin, všečkanje in komentiranje objav. Facebook ponuja tudi različne funkcionalnosti za uporabnike, ki jih želijo izkoristiti za svoje poslovne potrebe. Med te funkcionalnosti sodijo ustvarjanje predstavitvenih strani, oglaševanje in uporaba analitičnih orodij. Prav tako lahko uporabniki organizirajo dogodke, ustvarjajo skupnosti v skupinah ali celo prodajajo izdelke preko tržnice.
V primeru osebne komunikacije je pomembno, da se na Facebooku vedeš spoštljivo in odgovorno. Izogibaj se prepirom, širjenju neresničnih informacij in spletnemu nasilju. Prav tako je priporočljivo, da v svoje objave vključuješ tudi slike ali videe, saj so takšne objave bolj všeč uporabnikom in prejmejo več interakcij. Za poslovno komunikacijo je ključno, da uporabnikom ponujaš kakovostne in zanimive vsebine. Uspešna poslovna komunikacija na Facebooku zahteva redno objavljanje novih vsebin, odzivanje na komentarje uporabnikov in uporabo oglaševalskih orodij platforme. Prav tako je pomembno, da spremljaš rezultate svojih objav in oglaševanj, da lahko prilagodiš svojo strategijo.
Ko uporabljate Facebook, je pomembno, da ste seznanjeni z varnostnimi in zasebnostnimi nastavitvami, ki so na voljo. Te nastavitve vključujejo nadzor, kdo lahko vidi vaše objave, kdo lahko pošlje zahtevek za prijateljstvo in kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov. Prav tako lahko uporabniki nadzirajo, katere aplikacije in storitve imajo dostop do njihovega Facebook računa. Na Facebooku se stvari hitro spremenijo in skladno s tem se spreminjajo tudi pravila zasebnosti. Zato je dobro, da redno pregledujete svoje nastavitve zasebnosti in spremljate obvestila platforme. Prav tako je priporočljivo, da se izogibate deljenju preveč osebnih podatkov in previdno ravnate s svojimi prijateljevskimi zahtevki.
Algoritem Facebooka je formula, ki jo platforma uporablja za določanje, katere vsebine se prikažejo na časovnici uporabnika. Ta algoritem se nenehno spreminja in izpopolnjuje, saj Facebook nenehno išče načine, kako izboljšati uporabniško izkušnjo, hkrati pa tudi povečati angažiranost uporabnikov. Razumevanje algoritma Facebooka je pomembno, saj lahko s pravilno strategijo dosežeš, da se tvoje objave prikažejo bolj pogosto in na višjem delu časovnice tvojih sledilcev. Da bi to dosegel, se je vredno osredotočiti na objave, ki spodbujajo interakcijo, kot so deljenje, komentiranje in všečkanje.